Klantenservice

Hulp nodig? Wij helpen je graag verder!

Live chat

Chat live met een medewerker

Start live chat
Status bestelling

Bekijk de status van je bestelling

Bekijk status
Artikel terugsturen

Vind alles over terugsturen en ruilen

Bekijk info
Account

Bekijk of wijzig gegevens van je account

Log in

Contact

Stuur ons een bericht

Stuur ons een bericht

Naar contactpagina
Bereik ons op de sociale media

Je krijgt zo snel mogelijk antwoord

TwitterFacebook
Bel 03 320 84 83

Onze klantendienst helpt je graag van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur en zaterdag van 10 tot 17 uur.

Veelgestelde vragen

   Bestel je vóór 22 uur, dan heb je in de meeste gevallen je bestelling de volgende werkdag al in huis — tenzij anders is aangegeven.

   Je hebt ook de keuze tussen 'vóór 12 in huis', 'zaterdag in huis' of 'levering op een specifieke dag'.

Meer info

   Afhalen in de winkel: je koopt én betaalt je artikelen in de webshop en haalt ze af in een Selexion-winkel naar keuze. Je betaalt dus online, bij het afrekenen van je winkelmandje. De winkel zet je artikelen voor jou opzij tot je ze hebt afgehaald.

   Reserveren: je kiest je artikelen in onze webshop en laat ze voor jou opzij zetten in de Selexion-winkel naar keuze. Je betaalt pas in de winkel, nadat je het artikel gezien hebt.

Meer info

•  Gebruik het contactformulier.

•  Bel 03 320 84 83 (van maandag tot vrijdag tussen 9 en 18 uur, op zaterdag tussen 10 en 17 uur).

•  Mail naar service@selexion.be. Vermeld je contactgegevens, zodat we je snel kunnen bereiken.

 

Meer info

Je kiest bij elke bestelling hoe ze wilt ontvangen.

Er zijn 4 mogelijkheden:

1.  Thuis geleverd: je laat je bestelling thuis of op een ander adres leveren.

2.  Thuis geïnstalleerd: je artikel wordt door een Selexion-vakman bij jou geleverd én geïnstalleerd.

3.  Afhalen in de winkel: je koopt in de webshop, betaalt in de webshop en haalt af in een Selexion-winkel.

4.  Reserveren: je reserveert online, haalt af in een Selexion-winkel en betaalt ter plaatse.

Meer info

•  een artikel wilt terugsturen of omruilen

•  een probleem of een klacht hebt

•  de website niet goed werkt

•  een suggestie wilt doen om onze service te verbeteren

•  je garantie wilt gebruiken

•  een vraag hebt waarvan je het antwoord niet bij de veelgestelde vragen vindt

Meer info
Naar boven