Onze klantenservice is van maandag tot zaterdag bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur
0.jpg

De Selexion vakman

“Beter en niet duurder” luidt de slogan van Selexion. Bij Selexion proberen we immers onze klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen. U kan bij ons steeds rekenen op het deskundige advies van echte vakmensen die altijd klaarstaan voor u. Bovendien bent u zeker dat u een correcte - lees scherpe - prijs betaalt.

Selexion vindt het vakmanschap van elke zelfstandige verdeler primordiaal: hij moet de producten die hij verkoopt door en door kennen. Hij moet een specialist zijn, een vakman dus. Dit is één van de beginselvoorwaarden om tot de groepering te kunnen toetreden.

Bij de Selexion vakman vindt u de ideale combinatie van expertise en snelle dienstverlening. Dat zit ons in de genen. En dat mag u gerust letterlijk nemen. De meeste Selexion-winkels zijn immers familiezaken. Onze zaakvoerders geven hun ervaring van generatie op generatie door. Als consument vindt u in uw Selexion vakman dan ook een vertrouwenspersoon waar u bij wijze van spreken uw leven lang bij terecht kan.

Ontstaan, doelstellingen en winkels

Op 1 april 2005 hebben de Raden van Bestuur van de vennootschappen Tera (Selexion) en Action Twenty Five (Action Shop) hun marketingnamen onder eenzelfde koepel verenigd en zodoende de grootste Belgische aankoopgroepering gevormd op gebied van Consumer Electronics, Foto, IT, Telecom en huishoudtoestellen. Deze telt niet minder dan 250 verkooppunten in België en het Groothertogdom Luxemburg.

Euronics Belgium is uitgegroeid tot een commerciële organisatie die enerzijds als doel heeft de continuïteit en het succes van haar leden te ondersteunen door hen service te bieden op gebied van aankopen, marketing, logistiek en verkoop. Daarnaast is Euronics Belgium een retail organisatie die via haar online shop www.selexion.be producten uit alle divisies verkoopt aan de Belgische consument. De combinatie van de hoge kwalificatie van haar leden (specialisten die hun vak ernstig opnemen, met goede technische kennis, betrouwbaar) met het aankoopvermogen resulteert in een aantrekkelijk voorstel voor de klanten.

Onze winkels verschillen in stijl en oppervlakte: Selexion is vooral vertegenwoordigd op regionaal vlak met verkoopoppervlaktes van 400 tot 1500 m², Selexion Clix eerder in de steden met ruimtes van gemiddeld 150 m² en Euronics op nationaal vlak met verkoopsoppervlaktes van 250 tot 400 m².

Euronics Belgium is de lokale tak van de Europese groepering Euronics International die niet minder dan 11.000 verkooppunten telt over gans Europa.

Naar boven