Raadpleeg onze openingstijden op onze contactpagina.

Sage BOB 50c : geïntegreerde beheersoftware voor boekhouding en facturatie

 

Okapi Sage BOB 50c

OKAPI is reeds jaren erkend verdeler van de software-oplossing Sage BOB 50c, dat beschikt over de efficiëntste en modernste tools voor het boekhoudkundig, financieel en commercieel beheer van de kleine en middelgrote onderneming.

Sage BOB 50 is dan ook uitgegroeid tot marktleider in België dankzij enkele belangrijke troeven:

  • Gebruiksvriendelijkheid en aanpasbaarheid : u past de software aan uw werkomgeving aan door uw dagelijkse activiteiten te groeperen en de parameters te personaliseren.
  • Controle en snelheid : u controleert uw volledige verkoopcyclus: aankopen, verkopen, voorraad, verkooppunt, …
  • Zichtbaarheid en toegang tot informatie : in enkele clicks heeft u toegang tot uw WorkSpaces waarin alle functionaliteiten meteen zichtbaar zijn.

Wat is voor u de juiste beheersoftware?

  • U wenst autonoom gebruik te maken van uw boekhoudprogramma.
  • De voornaamste functionaliteiten moeten snel in de vingers zitten.
  • Routinetaken moeten geautomatiseerd worden, waardoor er minder fouten optreden en het werk vereenvoudigd wordt.
  • De software moet u op elk moment een gedetailleerd overzicht kunnen geven van uw bedrijfssituatie.
  • Bovendien moet het programma aangepast kunnen worden aan uw activiteiten en uw werkmethodes.

Vertrouw op Sage BOB 50c en OKAPI … wij geven u graag goede raad !

Vanwaar de ‘c’ in BOB 50c?

  • Confidence: Sage BOB 50c respecteert alle wettelijke voorschriften en beveiligt al uw gegevens.
  • Collaborative: Sage BOB 50c versterkt de interne en externe samenwerking en dematerialiseert uw inkomende en uitgaande documenten.
  • Connected: Bouw een waar ecosysteem op de met Sage BOB 50c geconnecteerde oplossingen.
  • Community: Dankzij de interface van Sage BOB 50c kan u rechtstreeks verbinding maken met uw sociale netwerken, documenten uitwisselen met uw fiduciaire, de klantenzone bezoeken en blijft u op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
  • Complete: Dankzij de talrijke modules, functies en geconnecteerde oplossingen, kan u uw beheersoftware aanpassen aan uw behoeften. Zo evolueert Sage BOB 50c zonder problemen mee met uw bedrijf.

Kortom...

  • Vereenvoudig uw boekhoudkundig en financieel beheer: Volg uw verkopen, uitgaven en opbrengsten nauwkeurig op en voer een snelle analyse uit van uw bedrijfsprestaties aan de hand van rapporten.
  • Personaliseer uw beheersoftware: Kies de functionaliteiten en modules die het best aan uw eisen voldoen. Zo beschikt u over een software die volledig is aangepast aan uw activiteit. Sage BOB 50c zal zo bovendien kunnen mee-evolueren met uw bedrijf.
  • Verbind andere software-oplossingen met uw ecosysteem: Gebruik uw boekhoudsoftware van op afstand en wissel uw gegevens uit met uw klanten, leveranciers en boekhouder. Daarnaast beschikt u over tools die met Sage BOB 50c verbonden zijn (Companyweb, CodaBox, EMAsphere, ...) en die u helpen uw boekhoudkundig beheer te optimaliseren.
  • Automatiseer uw processen: Verhoog uw productiviteit en laat uw taken over aan uw software, zoals btw-kortingen, bankafpuntingen en terugkerende facturen. Zo kan u zich meer inzetten voor de groei van uw bedrijf.
  • Verzend conforme documenten: Stel uw officiële documenten op in de juiste versie en verzend ze rechtstreeks naar de juiste instellingen dankzij onze directe links. Sage BOB 50c voor boekhoudkundig en commercieel beheer is ontwikkeld voor de Belgische en Luxemburgse wetgeving.
  • Volg de rentabiliteit van uw bedrijf in real time op: Structureer uw gegevens en verkrijg belangrijke financiële rapporten. Zo kan u op basis van actuele cijfers steeds de beste beslissingen nemen.

Aarzel niet ons te contacteren via 03/886.90.46 en [email protected] voor meer informatie, een vrijblijvende demo of een offerte op maat. OKAPI staat met raad en daad voor u klaar.

Naar boven